fredag 16 juni 2000

Lunarstorm, fjortishak?

Jahapp!

Så har man då utvärderat detta Community genom att läsa lite i en enda diskussionsgrupp och där verkar folk vara rätt lama, eller fjortisar om ni så vill. Trots att de anger att de är 21 respektive 16.

Jag blir mörkrädd. Frågan är; finns det vettiga diskussioner på Lunarstorm? Eller ska jag försöka hitta några trevliga rum på IRC istället?

Jag sökte mig hit av nyfikenhet, av en drift att finna några att föra en diskussion på en lite högre intellektuell nivå med. Men vad finner man? Provokativa fjortisar som inte har något vettigare för sig än att försöka få folk förbannade *suck*

Jag vet, jag måste leta efter guldklimpar. Populära ställen drar till sig drägg av alla sorter och någonstans här, i detta Community, måste det finnas likasinnade. Folk som har vett att ignorera provokationer, folk som hellre har en vettig och öppen debatt där ingen diskrimineras, det är väl så det var tänkt, iaf?

Om du har några tipps på seriösa debattforum, Lunarbaserade eller inte, hör gärna av dig :)

/Tobbe som jagar vidare efter adrenalin och vettigt folk...

Inga kommentarer: