torsdag 15 juni 2000

lusers...

Jahapp... Usch vad osympatisk jag är MOAHAHAHAHAHAHA.

Visst, ok, jag vet.

För att komma till sak, jag jobbar som SysAdmin och Nät- & PC Tekniker på ett webhotel (företag som hyr ut serverplats åt de som vill synas på Internet med sina hemsidor). Där kommer man i kontakt med töcka hära ´användare´ di-kallart.

På engelska heter användare ´user´ medan förlorare heter ´looser´ slå ihop de lyckliga tu och du har min standardkund; en luser. *ryser*

DE KAN VÄLAN FÖR F*N FATTA NGT IAF?

*suck*

Bara gnäll? Nej inte då :) Livet leker :) Igår tvättade min sambo Anki och hängde upp det som var färdigtvättat ute (vi tvättar runt åtta maskiner åt gången). Vad händer? Självklart, regn. In med alltsammans i torkrummet där det hängde över natten. Jag hängde ut det igen innan jag drog till jobbet imorse. På jobbet klockan nio istället för åtta, so what? Man kan väl flexa, speciellt som vi inte har någon stämpelklocka ;)

Nu på min förskjutna lunch ska jag ta in tvätten igen, ser ut att bli regn *kikar genom fönstret*.

Ja jusst det, det här är juh min första tur hit till LunarStorm. Trodde inte jag skulle hamna här, men se vad fel jag hade :) Normalt är jag på IRC och far. Men syrran ville att jag skulle ramla in hit så man får väl offra sig hehe...

Sanningen är att jag har tråkigt och min arbetspolare fick en bekannt i luren som frågade ngt om detta så jag tog en kik...

Shit happens apperantly. Wow, my English do suck ;)

Idag gjorde jag slut på hela 399:- när jag shoppade ett multitool att ha med när man trampar MTB. En ToPeak Alien vart det. Ser rätt lovande ut :)

Idag ska jag nog ut i skogen och flänga om det inte blir regn igen, visst, det är skönt med ett strilande regn på sig. Men jag känner inte för att cykla i det dock.

Bah! *ser mig omkring efter jobb* Nope, inget speciellt att göra.. Tralallalalalalalala...

Nej, nu tröttnade jag på det här. Nu ska jag se om det finns ngt mer ologiskt att pilla med :)

Ha en bra dag vettja, det tänker jag ha - Carpe Diem

Inga kommentarer: