lördag 12 maj 2001

Jippie! Tokcykla!


Gu’ va’ livet är härligt ändå!

Nu kan man äntligen åka ut i skogen och trampa tills musklerna svider och det smakar blod i munnen. Ja, jag vet och jag ska inte förneka det, jag är inte riktigt riktig 8)

Men ändå, det är så härligt att susa fram på en fin skogsstig och höra fåglarnas kvitter och lövens prasslande under cykeldäcken.

Igår åkte vi 61 km jag och min träningskompis Harri. Det var skönt :) Hittade ett kanon fint hopp i Nyhammar, men flåg så dära lagom långt och högt och landade som på ett moln :)


Måste försöka få lite mil i benen innan nästa helg då det är dags för tväling nummer två detta år.

Nu ska jag cykla ut och ta lite kort, jag har skaffat en digitalkamera nämeligen så nu är det mycket roligare att fota :) Få se om jag orkar krympa bilderna lite och ladda upp några här på Lunar.

Ha det gôtt i vårsolen och tack alla flickor för att ni klär av er lite kläder i solen!

Inga kommentarer: