torsdag 31 maj 2001

Oumbärlig och skitviktig.

Åhhh vad jag tycker om personer som tror att de är oumbörliga och högst prioriterade av alla, de ska ha hjälp först för att de tror att de har högst prioritet här i livet. *suck*

För att totalt neglegera dina undringar om ovanstånde tänker jag braka på om något trevligare.

Igår var det dags att träna igen, snart tävling i Karlskoga så vi tog en tur jag och min träningspartner Harri. 37 km härligt adrenalin :) Harri visade på en ny stig som har potential att bli min favoritstig här i Ludvika. Härligt lång utförslöpa med gupp, små backar, stenar rötter och fina kurvor. Wee :)

För den som undrar så är det milbanan åt fel håll från Gröna stigen i Ludvika, med start ungefär vid Knutsbo. Sen kan man svänga av på en mindre stig och hamna på golfbanan, säkerligen inte sååå populärt :) Fast de har grusgångar så man behöver inte åka över _deras_ gräsplättar särskilt mycket...

Jaja.

Nu i helgen lär jag försöka fixa bilen inför ombesiktningen, vänster frambroms ligger på, fast inte mycket. Ta isär och göra rent mao..

He, skaffat ut ett par högtalare till min arbetsplats så nu är det AC/DC all day long :)

For those about to rock, we salut you!

/the_TnT is back in town.

Inga kommentarer: