onsdag 27 juni 2001

Tjejerna log mot mig!?

Greetings.

Igår var jag & Anki till Jägarnäs badplats och solade/badade. Anki badade i vart fall, jag tycker att det åtminstone ska gå att stå i vattnet utan att det gör ont i benen av kyla innan man badar :)

På vägen hem mötte vi ett par tjejer, Anki cyklade framför mig.

Grejjen var att när jag mötte de två tjejerna såg jag att de tittade på mig och log, frågan är varför.

Var det min smått lustiga cykel, faktumet att jag var i bar överkropp och ”cykelringarna” syntes, mitt långa hår eller gillade de bara vad de såg?

Jag hoppas på det sista, fast det är föga troligt måste jag säga *skratt*

Men det var inga leenden som är typiska för när man finner något lustigt, så det kanske var välgillande iaf.? Bah!

I övrigt var gårdagen utan huvudbry, iaf. fritiden. På jobbet var det snoigt, minst sagt.

Gårdagens middag bestod av grillad biff, klyftpotatis och vitlökssmör. Jag tycker om sommar :)


Rekommenderar Santa Marias färdiga marinad med smak av chili!

Jag kan inte låta bli att tycka att elgrillen är bra. Lätt att grilla med den och maten får god smak. För att inte tala om hur praktiskt det är att stoppa i kontakten, slå på strömbrytaren och lägga upp köttet på grillen :)

Inget krångel med kol och tändvätska. Man behöver inte oroa sig att flottet ska få det att brinna i maten och man kan vara på balkongen utan att grannarna störs av rök...


Hade tänkt att ta mig ned till Toyota och provköra en bil, men jag var så matt när jag kom hem från jobbet att det får bli en annan gång. Idag t.ex.. Skulle vilja cykla också...

Nacken känner jag ingenting av, hoppas jag kan säga det samma om fem år.

Vi tog en fin kvällspromenad igår kväll, jag hade shorts på mig utan att frysa, nu är dte officiellt sommar :) Bara badvattnet kunde nå temperaturer så att det slipper göra ont i kroppen...

Hoppas du, kära läsare, har det lika bra som jag och droppa en rad i gästboken. Jag bits inte på nätet .)

/Tobbe ”Bilar är mjuka, berg är hårda.” Arnesson

Inga kommentarer: