torsdag 6 december 2001

Jag har blivit helt galen.

Eller. blivit och blivit?

Imorse vaknade jag strax före fem och var pissnödig, efter uträttat behov la jag mig i sängen igen. En timme senare skulle klockan ringa. Jag kände mig förhållandevis pigg så jag fick någon knäpp och gick upp istället.

Jag skulle ha satt upp min ljusslinga på balkongen redan i söndags, men det hade inte blivit av så jag gjorde det efter frukosten.

Efter det konstaterade jag att gårdsplanen utanför hyreshuset behövde skottas (vi har äntligen fått snö - tjoho!) så vad gör jag? Japp, ut och skotta! En timme senare var det klart. Blötsnö är tungt :)
Sen plockade jag fram resten av julsakerna, gjorde mig iordning och åkte till jobbet i lagom tid.

Jag tror jag ska göra det här till en ny vana. Efter jobbet får man ändå inget gjort hemma så man kan väl lika gärna pyssla lite innan? Istället för att bara slänga i sig frukost och åka till jobbet...

Får väl se hur trött jag blir först :)
-+-+-+-+-+-+-+-+-

Wohoo! Nu har vi biljetter till Sagan om ringen! Jag & Anki ska åka till syrran i Örebro och där ska vi alla tre gå och se den :) Jag tror det är en film man ska se på en bättre biograf än den vi har i stan' .)

-+-+-+-+-+-+-+-+-

Idag ska vi äta julbord till lunch, gratis är gott!
-+-+-+-+-+-+-+-+-


Igår, när jag tog min snudd på dagliga promenad försökte jag göra en gigantisk snöboll av kramsnön. Tyvärr sprack den när jag kommit en bit på väg *sucka* Men det var skoj att leka lite i snön :) Jag hade med kameran så jag fick till några rätt ok vinterbilder i vart fall, men det hade varit bättre med dagsljus alternativt stativ. Fast hur ofta kan det inte vara bättre? Usch, så ska man inte tänka :)
Nå väl. Må väl :)


Inga kommentarer: