onsdag 4 april 2007

Stål i nävarna!



Tog mig till Active Sportsclub här i Söderhamn idag, igen. Jag har snart tränat oftare i Söderhamn än i Ludvika i år - och det beror inte på att jag tränat många gånger här. Skärpning!

Idag stod rygg & biceps på schemat. Gymmet - som är ett veritabelt fitnessgym - saknade som vanligt en del utrustning, som en kabelställning med låg trissa för rodd. Men jag fick krama hantlar och curlstång i varje fall. Helt sjukt att de tar 400,- per månad för att träna på det där stället. Tur det ingår med hotellrummet!

Men det ligger bra till, 2-300 meter från jobbet bara. Så idag har jag gått min första sträcka utomhus i shorts. :D Folk jag mötte kollade lite underligt på mig när de vallade sina jyckar med knäppta jackor.

Snart ska jag bege mig från jobbet och till hotellet, ska dinera med kollegiatet. Blir säkert någon öl och kanske biljard på det. Klart bättre än gårdagkvällens tonfisksallad från ICA på hotellrummet...

Inga kommentarer: