fredag 25 maj 2007

Rekorderlig fredagskväll!

Knallade ned till järnvägsstationen medan jag ringde mor och grattade på 20-årsdagen. När jag passerade övergångsstället var det en bil som inte stannade för mig och jag sa till mor: "Nu blir jag överkörd, nej, det gick bra!".

Efter upphämtning av C gick vi till Coco Thai där jag drack min första Singha, thaiöl. Ganska tråkig lager men kul att ha provat. Borde ha sagt till att jag ville ha min starka maträtt stark också...


Efter maten gick vi till Hemköp och köpte exakt 1,00 kg lösgodis. Killen i kassan blev så paff att han inte förstod varför vi stod kvar tills han insåg att vi ville ha växel på hundringen. :) Avnjöt som synes även en Kilkenny som har tappat en hel del sedan jag upptäckt annan öl.


Nu undrar du säkert varför jag berättade så detaljerat om incidenten vid övergångsstället? Jo, jag hade nämligen fått följande PM på happy när jag kom hem:

Fan höll på dräpa dig för en timme sen

Från: imrog
Till:
Datum: 2007-05-25 19:32

När du var på språng över till stationen i Ludvika runt 18:42 idag...
Pratandes i telefon...
Fan du platsar nog i gånglandslaget..
Missbedömde din hastighet...

Roger

Världen är liten...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att vi hann träna bort 1 kg godis under helgen då...

Tobbe Arnesson sa...

Även om vi nu tränade rekorderligt mycket tror jag inte det motsvarade ett helt kilo godis. Mer träning anbefalles! Hoho!

Anonym sa...

Smakade kaka gjorde träningen allt och jag tränar gärna, DET vet du.

Patrik Skolling Möller sa...

Ha ha ! Jag vissta att Happyiter är dom farligaste bilisterna. ;o)

Anonym sa...

Oooops.Ramla in på din sida..
Nästa gång stannar jag för infödingarna i stan . ;-)

Skall inte hända igen...
Får se om vi får till nån HAPPYRIDE i sommar!!

Imrog/Roger