torsdag 14 juni 2007

Säng, säng, säng...


Satte mig i soffan med en skål glass och Kes i DVD-spelaren direkt när jag kom hem från jobbet igår. Somnade under filmen så jag förstod inte slutet, fick hoppa tillbaka ett par kapitel för att se om. Sen stängde jag av TVn och somnade igen. 22:54 fick jag ett SMS och vaknade därmed fortfarande liggande i soffan, lika bra att förflytta sig till sängen där jag slocknande direkt. Över 12 timmar sömn och ändå var jag megatrött imorse. Jag tror kroppen försöker säga mig något...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lyd kroppen Tobbe! Jag gjorde det inte, och det höll på att gå riktigt illa för några år sedan.

Det är lurigt för samtidigt som den säger at dig att vila så hjälper den dig att fortsätta på den inslagna banan som den varnar för.

Ja, Du förstår nog resonemanget.

Tobbe Arnesson sa...

Jo jag tänker lyda kroppen, var nära den berömda väggen förra vintern och vill inte tillbaka dit! Mer sömn och sen återuppta styrketräningen, det är vad min kropp behöver.

Har gått och känt mig småyr hela dagen idag. :(

Mickegillarcyklar sa...

Passa dig för väggen! Jag såg den inte (Om man har mycket att göra är det praktiskt att inte behöva/kunna sova. Vem kunde ana att det är skadligt i längden?!?) för massor med år sen och det tog läääänge att komma tillbaka efter det.

Anonym sa...

Kroppen försöker säga att du börjar bli gammal! ;)