fredag 27 juli 2007

Verbier, dag 7

Dagen efter kunde jag cykla igen men jag var stel och kraschrädd, så jag avbröt och tog lite liftar till toppen utan cykel istället.



Växer en del blommor även på dessa höjder.



Satte mig och njöt av min medhavda lunchsmörgås innan promenaden ned i dalen igen.



Arga berg.



Axelsmärta till trots kom cykelsuget tillbaka, men imorgon åker vi hem.



Det är kul med alper, så gott som alla toppar har en servering.



Hm, jag ska nog tillbaka till Verbier och cykla mer.



På kvällen blev det gemensam avskedsgrillning med den andra stugan, den som vi egentligen skulle bott i.



Jag är rätt nöjd med att den skärmflygaren flög in i månen faktiskt. :)



Tobias/Frost är nöjd med mat och vin. Det tillsammans med cykling och berg är basala behov att tillfredsställa.

Inga kommentarer: