fredag 30 november 2007

Besiktning


Så var bilen godkänd för ännu ett års väganvändning, lite rost på bromsskivorna bak bara men det var enbart info.

Jesper blev arg på mig för att jag inte tänkte följa med bilen genom besiktningen, begriper inte varför jag skulle vilja det. Ju mindre jag ser av bilens undersida desto bättre. :)

Lustigt hur det alltid är nervöst att besiktiga bilen.



Imorse var det dags att springa halvmilen igen, idag var det mentalt motigt och de träningsvärkstyngda benen gjorde inte saken bättre. Men fem kilometer blev det likväl.

Fast nu ska jag göra om träningsschemat så jag delar upp kroppen på fyra dagar istället, så man slipper motionspasset på fredagar. Ville ha lite "failsafe" utifall någon dag faller bort men nu sitter rutinen där tycker jag.

1 kommentar:

Vito sa...

Måkligt tobbe,jag får alltid ombesiktning :/.Åker själv runt i en riktig penisförlängare... volvo 440 :)