torsdag 20 mars 2008

Hela listan!

Har den äran på födelsedagen Ryddan!
Grattis på namnsdagen bror!

Harri tycker det är svårt att komma ihåg allt jag inte äter/dricker, så här är hela listan:

Arsenik
Blodpudding
Cyanid
Dammsugare
Ebola
Fekalier
Grädde
Hiroshimakött
Iglar
Julmust
Kaffe
Lutfisk
Marsipan
Nubbe
Oboy
Pelargoner
Quorn
Rosepeppar
Surströmming
Torsk
Undulatben
Veganmat
Whiskey
Xylofoner
Ylle
Zingo
Åsneballe
Ärtsoppa
Ödletungor

I lördags tvättade jag bilen, det märks inte nu när jag varit till Söderhamn och vänt:



För övrigt har jag bildat mig en teori att solen smälter snö, när jag såg den här bron över ett dike:



Idag fick vi ett bryskt uppvaknande när vi satt och slumrade framför våra datorskärmar på jobbet, ett propellerplan flög förbi på låg höjd och med gott muller. Visade sig vara en Zlin 526 (konstflygningskärra) som kom och hälsade på, fick bara med ett kort klipp:




Här är en mindre lyckad flygning med bl.a. en Zlin 526.

Inga kommentarer: