tisdag 1 april 2008

Frustration!


Helvetes, djävla, elaka, förbannade massörhelvete som försöker bota min onda axel! En sådan strålande dag, hemma tidigt från jobbet, nya pärlan står och blänker i sin hemlighet i vardagsrummet. Och så får jag träningsförbud för resten av dagen!

Imorgon åker jag dessutom till Stockholm så nästa potentiella testdag blir på måndag, det är vansinnigt långt till måndag!

Men jag ska lyda duktigt, vill verkligen bli av med ontet. Var rätt intressant att vara hos massören, först bände och vred han tills han ansåg jag vara rak igen. Har aldrig varit med om knak i bröstryggen förr. Sen hittade han ömma punkter i axelpartiet som fick det att sticka långt nere i tårna.

Kroppen är lustigt tjuvkopplad.

Nåja, nu ska jag inte sitta här och belasta axlarna (samt vara bitter) utan ge mig ut på en promenad i solens smäktande strålar istället.

Å Anki ska inte vara avundsjuk, jag ser fram än mer mot att träffas imorgon kväll!

Inga kommentarer: