måndag 30 mars 2009

Isknuff

För fjärde gången på en vecka begav jag mig till Höjdarstigen på Ställviksberget. Det är inte jättebra cykling men ligger bara sex minuter hemifrån. Harri var rädd att ramla och slå sig så han lämnade cykeln hemma men kom förbi med kameran i varje fall.



Sista åket med bästa DH-spaden. :D Även världens minsta framhjul kontra bakhjul...



Använde spaden för att skyffla bort det översta lagret snö, så jag skulle slippa hamna ur kurs och vurpa. Längre ned orkade jag aldrig skotta, är man slö får man också vila. ;)


Idag hade slasket frusit till is, betydligt bättre underlag - iaf. när man har ett par Freddies Revenz monterade. :)

Några till bilder hos Harri.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hädelse! Har du beskurit min bild! ;)

Tobbe Arnesson sa...

Japp! :D

Konstnärlig frihet, eller något.

Morfum sa...

Den Giaten e vääääldigt smutt =)
me like it very very mutch!!

Morfum sa...

stavar värre än jag hojjar...