tisdag 9 juni 2009

"Saft" och tårta

Tiden på året då man ska bjuda sina vänner på tårta och öl infann sig, så det var väl bäst att "baka" en tårta.



Emil kunde inte komma, men är glad ändå?!



Harri kom sent, antar det tog en stund att slå in paketet? Visade sig vara 24 burkar Coca-Cola, på längden...



Jesper hade skaffat ett Clone-a-willy kit och gav bort en avgjutning av sin mandom, tack Jesper.



Eftersom alla alltid frågar hur det känns att ha blivit ett år äldre:


Övriga presenter var från Anki vandringskängor samt Roots Circus nya skiva (rekommenderas). Ankis föräldrar gav bort ett set insexnycklar, Hanna kom med en pyssellåda innehållande magneter och bildramar, Ryddan gav bort Kaizers Orchestras nya skiva Våre demoner (rekommenderas) och Emil kom med en chokladkaka som han tyckte verkade suspekt.

Tack alla! :)

Men nästa gång jag skriver i inbjudan att det är öl till tårtan får ni lämna bilarna hemma. ;) Harris present kom till användning fort i varje fall, hade bara rosevin för de som till äventyrs inte ville ha öl...

5 kommentarer:

Rickard sa...

Grattis antar jag?;) vet inte om du fyller år eller blivit pensionär:)ser lite sliten ut i soffan;)

Mickegillarcyklar sa...

Grattis gamle man! Gurka med jungfrubröst, vilken 80-tals klassiker!

Tobbe Arnesson sa...

Tack Rickard, tror jag.

Micke: Jag är ändå yngre än dig. ;) Jesper fanns knappt på 80-talet, han tycker nog det är retro...

Mickegillarcyklar sa...

Alla är väl yngre än mig?!?

Unknown sa...

Tackar för smörgåstårtan, den satt fint efter att inte ha ätit något på hela eftermiddagen, riktigt smarrig!

Men vilken miss att ta bilen, jag skyller på att jag var stressad... ;)

Fick visserligen plikta för räkorna senare på kvällen med det var det värt!