tisdag 8 september 2009

Mobiltömning

Tog kort på arslet med mobilen för jag undrade hur mitt sår ser ut, när jag kopplade in telefonen i datorn hittade jag några andra bilder som kanske kan vara intressanta?

Krockad bil på f.d. regementsområdet i Falun.



Emil hade bakat tårta!



Slaktad Kona NuNu i Falun, ner mot ån från Cykel & Fjäll.



Har man bara tillräckligt små cyklar är de enklare att hänga på hållaren upp-o-ned. :D



Utsikten från dasset som gav mig 20-30 myggbett och troligen varböld i skinkan...



Dricker rätt dåligt Rosé på toppen av Städjan under vandringen i Idre.



Åre Hälsocentral. Har varit i Åre en vecka varje sommar sedan 2004 utan att veta var den var, nu fick jag söka upp den för något jag tog med mig dit. Känns på sitt sätt rätt bra! De var i vart fall väldigt trevliga, det var fem personer där som hjälpte mig med röven...



Gick förgäves upp på en höjd i delningen mellan Hjulingen och Easy Rider för att leta efter marran som tog fel spår och därmed blev lämnad ensam.



Ännu en bild från Tännforsen.



Hittade ett höstlöv som såg elakt ut...



Såret på skinkan. Första dagen utan plåster idag - yay!

Inga kommentarer: