söndag 24 januari 2010

Huset

I helgen har vi haft besök av ett par vänner och deras treåriga son. Då passade vi på att åka och inspektera det kommande huset, kul att se allt i vinterskrud! Anki hade inte varit in i huset på exakt tre månader!


Nu till helgen ska det vara tårtkalas, sen ska bohaget få börja fylla kartonger. Sista två veckorna i februari ska jag köra en bil varje dag när jag ändå åker till jobbet. Lördag 27:e februari blir riktiga flytten.

Jag längtar tills alla kartonger och möbler är på plats i huset och vardagsfunktionerna är i bruk igen! Förhoppningsvis livets sista flyttning!

7 kommentarer:

Mickegillarcyklar sa...

Det där blir så grymt!
Men vadå livets sista flyttning? Vad vemodigt, tänk att aldrig få flytta igen. Det som är så kul!

Jesper Löfgren sa...

Du ska nog se att det blir en flytt till hemmet sen Tobbe, men det dröjer förhoppningsvis några år...

Tobbe Arnesson sa...

Micke: Tycker du det är kul att flytta är du välkommen den 27:e! :D

Jesper: Jag hoppas slippa hamna på hem...

Mickegillarcyklar sa...

Dessvärre fyller min imaginära guldfisk Sture år och har kalas den 27:e. Annars hade jag lätt kommit!

Tobbe Arnesson sa...

Hälsa och gratta!

Både du, Sture och din familj är välkomna en annan gång. Det finns sånt som behöver målas också. ;) Sture kan simma i forsen.

mattel sa...

riktigt coolt att ni fick det där hertigdömet. ser fram emot att hoja upp och inspektera i sommar. :)

förstår att ni längtar till april just nu.

Johan Andersson sa...

Ser ju riktigt grymt ut. Gillar att det ligger vid eran egen fors.