fredag 26 februari 2010

Packning

Planen att fylla en bil varje morgon på väg till jobbet kom av sig, i måndags blev jag sjuk. Feberkänsla, ledvärk och matthet följde så jag har varit hemma från jobbet hela veckan. :( Inte har jag orkat packa heller, igår orkade jag nästan en kartong innan det var dags för TVn. Så här mycket OS har jag aldrig tidigare sett! Till och med jag börjar tycka curling är kul...

Idag är jag lite piggare men det känns inte alls bra med stora flytten imorgon, jag kommer inte orka. Tur man har starka och snälla vänner!

Så här ser lägenheten ut idag; köket:




Prylar i hallen jag skulle ha kört under veckan:




En del av vindsförrådet i vardagsrummet:




TV-soffan intakt. Senaste veckorna har vi provsuttit det avstånd vi kommer få i huset, det tycks funka men är lite väl nära.




Hallen från andra hållet:


Imorgon smäller det...

Inga kommentarer: